رفتن به محتوای اصلی

فروش رنگ صدفی پلی اورتان

رنگ‌های پلی اورتان به دلیل ترکیبات ساختاری متنوعی که دارند از دامنه کارایی بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر رنگ‌آمیزی در ساختمان‌ها برای رنگ‌آمیزی‌ تجهیزات صنعتی و حتی سطوح فلزی نیز از این قبیل رنگ‌ها استفاده می‌شود. رنگ صدفی پلی اورتان یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها در ایران شناخته شده است که به دلیل ویژگی‌های ساختاری منحصر به فرد و همچنین زیبایی خاصی که دارد، میزان فروش رنگ صدفی پلی اورتان در حال افزایش است. حتی برای رنگ‌آمیزی برخی از تجهیزات ساختمانی همانند پکیج‌ها نیز از رنگ صدفی پلی اورتان استفاده می‌شود. در این مطلب ما را همراهی کنید تا ویژگی‌های رنگ صدفی پلی اورتان را برای شما توضیح دهیم.

مشخصات رنگ صدفی پلی اورتان

آنچه که دامنه کارایی رنگ‌های پلی اورتان را تعیین می‌کند، قابلیت‌هایی است که در آن‌ها تعریف شده است. در واقع ترکیب‌های به کار رفته در رنگ‌ها و نحوه فرآوری آن‌ها دو عامل مهمی هستند که دامنه کارایی و عملکرد رنگ پلی اورتان را تعیین می‌کنند. برای مثال مهمترین ویژگی‌های رنگ صدفی پلی اورتان عبارتند از:

1-     این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه، سایش و خط و خش دارد. بنابراین اگر وسیله‌ای به رنگ‌های پلی اورتان برخورد کند، نگرانی در مورد ترک خوردن رنگ نخواهید داشت.

2-    جالب است بدانید که شما می‌توانید از رنگ صدفی پلی اورتان بر روی سطوح فلزی نیز استفاده کنید. به همین دلیل برای رنگ‌آمیزی تانکر‌ها و تجهیزات فلزی همانند آبگرمکن یا شوفاژ نیز از رنگ صدفی پلی اورتان استفاده می‌شود چرا که این رنگ می‌تواند با قدرت بسیار بالا بر روی سطوح فلزی بچسبد.

3-     مقاومت بالای رنگ صدفی پلی اورتان در برابر اسید، باز و روغن‌های شیمیایی مهمترین عاملی است که باعث شده میزان استفاده از این رنگ‌ها در صنعت افزایش پیدا کند. چون صنعتگران مطمئن خواهند بود که تجهیزات رنگ شده با رنگ صدفی پلی اورتان به راحتی آسیب نمی‌بینند و در واقع این رنگ یک عایق بر روی تجهیزات صنعتی به حساب می‌آید.

4-     ماندگاری بالای رنگ صدفی پلی اورتان و از طرف دیگر سرعت خشک شدن آن، از دیگر ویژگی‌هایی است که کاربرد این رنگ را بیشتر می‌کند. حتی در صورتی که دمای محیط بسیار پایین باشد، باز هم رنگ صدفی پلی اورتان سریع خشک می‌شود.

5-    رنگ صدفی پلی اورتان حتی می‌تواند نور خورشید و اشعه‌های فرابنفش را به خوبی تحمل کند. به این معنا که اگر تجهیزات رنگ‌آمیزی شده با رنگ صدفی پلی اورتان در معرض تابش مستقیم خورشید قرار بگیرند، حتی در گرم‌ترین استان‌های ایران نیز شاهد از بین رفتن رنگ صدفی پلی اورتان نخواهید بود چون مقاومت این رنگ بسیار بالا است.

فروش رنگ صدفی پلی اورتان

مهمترین کاربرد‌های رنگ صدفی پلی اورتان | فروش رنگ صدفی پلی اورتان

عمدتاً از این رنگ در صنایع مبلمان، رنگ کردن پل‌ها، کشتی‌ها، تانکر‌ها و رنگ کردن انواع تجهیزات گرمایشی همانند پکیج و یا شوفاژ استفاده می‌شود. حتی برای رنگ‌آمیزی انواع کابینت‌های فلزی و کابینت‌های چوبی نیز می‌توانید از رنگ صدفی پلی اورتان استفاده کنید. نکته‌ای که باید در استفاده از رنگ صدفی پلی اورتان متذکر شویم این است که چون این رنگ بسیار قابل اشتعال است بنابراین در زمان اجرای رنگ صدف پلی اورتان به هیچ عنوان نباید حرارت بالا در نزدیکی رنگ وجود داشته باشد چون خیلی سریع آتش می‌گیرد.

قیمت رنگ صدفی پلی اورتان

با مراجعه به سایت آریانا پوشش می‌توانید از قیمت تمام انواع رنگ‌های پلی اورتان مطلع شوید. مسلماً برای همه مشتریان این مسئله مهم است که رنگ صدفی پلی اورتان را با قیمت مناسب خریداری کنند. در واقع مردم می‌خواهند بهترین کالا را با قیمتی مناسب در اختیار داشته باشند. پیشنهاد ما این است که حتماً در بین سایت‌های فروش رنگ صدفی پلی اورتان، قیمت رنگ صدفی پلی اورتان را کنترل کنید و تا زمانی که از اصل بودن رنگ مطمئن نشده‌اید برای خرید اقدام نکنید.

مهمترین عاملی که بر روی قیمت رنگ صدفی پلی اورتان تأثیر می‌گذارد، قیمت مواد اولیه در بازار است. تا زمانی که اقتصاد کشور ثبات نداشته باشد و نوسان‌های زیادی را در ارز و در نتیجه اولیه محصولات مشاهده کنیم مسلما قیمت رنگ نیز بیشتر می‌شود. تمامی مراکز فروش رنگ صدفی پلی اورتان باید قیمت‌های خود را هر روز به روزرسانی کنند.

سخن پایانی

سایت یکتا پوشش آریانا یک از فروشگاه‌هایی است که سال‌ها است در زمینه فروش رنگ صدفی پلی اورتان و سایر انواع رنگ‌های پلی اورتان فعالیت می‌کند. در این سایت، رنگ‌ها با مشخصات کامل و قیمت به روز معرفی می‌شوند. در واقع شما می‌توانید از قیمت لحظه‌ای رنگ پلی اورتان صدفی مطلع شوید و آن را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید. حتی در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا برای انتخاب بهترین نوع رنگ پلی اورتان شما را راهنمایی کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا