رفتن به محتوای اصلی

قیمت رنگ نمای بافت دار جوتن

قیمت رنگ نمای بافت دار به عوامل مختلفی بستگی دارد. رنگ نمای بافت دار بر پایه آب برند جوتن و رنگ نمای بافت دار بر پایه روغن دو نوع رنگ بافت دار است که در بازار موجود است. آیا با رنگ نمای بافت دار آشنایی دارید؟ امروزه، تنوع زیاد در بین رنگ ها سبب شده تا انتخاب رنگ مناسبی که با دکوراسیون منزل و نمای ساختمان هماهنگ بوده و در عین حال کیفیت بالایی داشته باشد، کار دشواری به نظر بیاید.

رنگ بافت دار جوتن که یکی از انواع پرطرفدار این برند می باشد، به عنوان رنگ نما نیز شناخته می‌ شود. زیرا به علت مقاوم سازی سطح و جلوگیری از نفوذ آب، برای نمای ساختمان ها بسیار پرکاربرد است. در ادامه این مطلب، می خواهیم به معرفی رنگ نمای بافت دار جوتن بپردازیم و اطلاعاتی در مورد قیمت رنگ نمای بافت دار این برند در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی جوتن

شرکت جوتن یکی از معروف ترین کارخانه های تولید رنگ در جهان است که در کشورهای گوناگون دارای نمایندگی های زیادی می باشد. این برند طیف رنگی بسیار گسترده ای دارد و تقریبا شانزده هزار رنگ را شامل می شود. رنگ های جوتن بر پایه آب هستند و جهت رنگ نمودن هر دو فضای داخلی و بیرونی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. از این رو، در صورتی که شما هم به دنبال رنگ ‌های متفاوت و خاص برای مکان خود هستید، حتما رنگ جوتن را انتخاب نمایید.

قیمت رنگ نمای بافت دار

معرفی رنگ نمای بافت دار جوتن

همانطور که بیان کردیم، عموما از رنگ بافت دار جوتن برای رنگ ‌آمیزی نمای ساختمان‌ بهره می برند که جذابیت و جلوه زیبایی به آن می ‌دهد. شما می توانید بر اساس ترکیب رنگی مورد علاقه خود جهت زیبا سازی ساختمان، از رنگ ‌های متنوع این برند استفاده نمایید. با توجه به اینکه این رنگ بعد از اجرا به کار شما ضخامت می دهد و از پوشش بالایی برخوردار است، از سطح دیوارها محافظت نموده و قابلیت شست و شو نیز دارد.

رنگ نمای بافت دار جوتن بر پایه آب است و به همین دلیل جهت رقیق شدن به استفاده از حلال‌های شیمیایی نیازی نیست. عدم استفاده از حلال های شیمیایی سبب می‌ شود که این نوع رنگ بویی نداشته باشد. افزون بر بدون بو بودن، این محصول هیچ گونه ضرری برای محیط زیست نخواهد داشت.

قیمت رنگ نمای بافت دار جوتن

قیمت رنگ بافت دار برند جوتن ممکن است بسته به عوامل مختلفی متغیر باشد. همانطور که گفته شد، جوتن یکی از برندهای معروف در صنعت رنگ است و محصولاتی با کیفیت بالا و استانداردهای صنعتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد. قیمت رنگ بافت دار جوتن تحت تاثیر عواملی همانند حجم رنگ، تنوع رنگی، رقابت در بازار، هزینه حمل و نقل و سایر شرایط بازار قرار می ‌گیرد. معمولا برندهای معتبر و با کیفیتی همچون جوتن در بازار قیمت ‌هایی را اعمال می کنند که منعکس کننده کیفیت و قابلیت ‌های ویژه محصولات آن‌هاست.

برای اطلاع از قیمت رنگ نمای بافت دار در تهران، بهتر است با نمایندگان فروش محصولات جوتن تماس بگیرید تا اطلاعات به ‌روز و دقیق را دریافت کنید. همچنین، برای دریافت مشاوره فنی در خصوص انتخاب رنگ و مشاهده محصولات بیشتر این برند، می توانید به دفتر مرکزی جوتن مراجعه نمایید.

استفاده از رنگ بافت دار بهتر است یا کاغذ دیواری؟

قطعا استفاده از رنگ بافت دار به دلیل برخورداری از مزایای قابل توجه بهتر از کاغذ دیواری می باشد. با مقایسه رنگ بافت دار و کاغذ دیواری می توان به این نتیجه رسید که مسلما رنگ بافت دار کاراتر می باشد. رنگ بافت دار قابلیت شست و شو و مقاومت در برابر لکه را دارد. همچنین، بر خلاف کاغذ دیواری، این نوع رنگ را می توان بر روی دیوارهای منحنی استفاده نمود و ظاهری یکپارچه به دست آورد.

قیمت رنگ نمای بافت دار جوتن

رنگ بافت دار، ترک ها و فرو رفتگی ها را می پوشاند، اما کاغذ دیواری خیلی در این زمینه کارساز نیست. افزون بر این ها، رنگ بافت دار ظاهری بسیار زیبا و شکیل به دیوارها می بخشد. این نوع رنگ در مقابل هرگونه شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و اجازه نمی دهد جلبک ها یا قارچ ها روی دیوار به وجود آیند.

کلام آخر

رنگ های ساختمانی شرکت جوتن برای نماهای بیرونی و داخلی ساختمان ها به کار برده می شوند و اغلب بر روی تمامی سطوح از قبیل سیمانی، گچی، کناف و… قابل استفاده هستند. در اکثر کشورهای جهان، رنگ بافت دار مناسب ترین گزینه برای استفاده در نمای ساختمان می باشد.

یکی از جدیدترین رنگ‌ های ساختمانی که مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته رنگ نمای بافت دار جوتن می باشد. از برجسته ترین مزایای رنگ جوتن می توان به وجود تنوع رنگی بسیار بالا اشاره نمود. به کارگیری رنگ بافت دار جوتن در ایجاد مقاوم سازی سطوح و جلوگیری از ایجاد ترک ها بسیار موثر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا