رفتن به محتوای اصلی

کاربردهای رنگ جوتن در معماری مدرن

رنگ جوتن در معماری مدرن طیف گسترده ای از رنگ ها و محصولات رنگ آمیزی را شامل می شود. محیط‌هایی که با آنها سروکار داریم باید با آخرین روندها در طراحی داخلی و دکوراسیون‌ همگام باشند. بدون شک همه افراد دوست دارند که محیط اطراف آنها با زیباترین رنگ‌ها نقاشی شوند.

در بین انواع رنگ ‌ها یکی از آنها که به تازگی ترند شده، رنگ جوتن است. این محصول توانسته در مدت کوتاهی با استقبال زیادی روبرو شود و به عنوان یکی از پرفروش ترین  رنگ‌ها در سبد خرید افرادی قرار بگیرد که به حرفه رنگ آمیزی ساختمان علاقه دارند.

رنگ جوتن در معماری مدرن

جوتن یک رنگ کاملاً مناسب برای دیوارهای اتاق و سالن نشیمن است. این رنگ بر پایه آب ساخته شده و در فضاهای داخلی و بیرونی نیز کاربرد دارد.  رنگ جوتن محصول کشور نروژ است و در طیف رنگی بسیار غنی عرضه می شود.  با توجه به اینکه رنگ جوتن حدود ۱۶ هزار مدل دارد، به خوبی پاسخگوی هر سلیقه‌ای است. حتی افرادی که سخت پسند هستند نیز نمی توانند خصوصیات و ویژگی های عالی این رنگ را نادیده بگیرند.

رنگ جوتن در معماری مدرن

ویژگی‌ های رنگ جوتن چیست؟

رنگ جوتن یکی از رنگ ‌های منحصر به فردی است که در صنعت ساختمانی مشاهده می‌کنید. در ادامه 5 ویژگی مهم این رنگ ‌ها و کاربر  رنگ جوتن در معماری مدرن را با هم بررسی می‌کنیم:

  • طبیعی و ارگانیک: رنگ جوتن ماهیت طبیعت را به تصویر می‌کشد و زیبایی شناسی ارگانیک را منعکس می‌کند. حس گرما و صمیمیت را تداعی می‌کند که یادآور مواد و الیاف طبیعی است.
  • همه کاره و خنثی: خنثی بودن رنگ جوتن آن را به طرز باور نکردنی همه کاره و سازگار با طرح‌های رنگی و سبک‌های مختلف کرده است و یک پایه رنگ بسیار عالی است.
  • گرم و جذاب: رنگ جوتن در فضاهای داخلی، محیطی دنج و دلپذیر ایجاد می‌کند. رنگ ‌های گرم آن به هر اتاقی حس آرامش بخش می‌دهد و آن را به انتخابی عالی برای اتاق‌ های نشیمن، اتاق خواب یا گوشه ‌های دنج تبدیل می‌کند.
  • ایجاد محیط کلاسیک: رنگ جوتن در معماری مدرن دارای کیفیتی بی‌انتها است که از روندها و مدها فراتر می‌رود. ظرافت و سادگی آن تضمین می‌ کند که یک انتخاب کلاسیک برای طراحی داخلی خانه یا دفتر کار خود، خواهد داشت.
  • ایجاد حس آرامش بخش: ویژگی‌ های طبیعی رنگ جوتن بر ذهن اثر آرامبخش دارد. این، می‌تواند به ایجاد فضایی آرام کمک کند و محیط بسیار خوبی برای استراحت و تجدید قوا فراهم سازد. استفاده از رنگ جوتن در اتاق خواب یا فضای مدیتیشن، ایده بسیار عالی و کاربردی است.
  • پوشش دهی کامل سطح: آنچه که رنگ جوتن را نسبت به سایر محصولات بازار متمایز می کند، قدرت پوشانندگی بالای آن است. به این معنی که تمامی سطح دیوار را پوشش می دهد و هیچ اثری از ترک، خط و خش و یا لک بر روی سطح باقی نمی ماند.
  • ضد آلرژی: مهمترین ویژگی این نوع رنگ، عدم ایجاد آلرژی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به بوی رنگ حساسیت دارید، پیشنهاد می کنیم از مزایای استفاده از رنگ جوتن در رنگ آمیزی دیوار ساختمان استفاده نمایید. این رنگ به هیچ وجه ایجاد آلرژی نمی کند و برای کسانی است که دچار مشکلات تنفسی هستند، خطر آفرین نیست.

کاربرد‌هایی از رنگ جوتن در معماری مدرن

رنگ جوتن در معماری مدرن به دلیل جذابیت بی‌انتها از کاربردهای متعددی برخوردار بوده که در ادامه به چهار  مورد از مهم ترین ها اشاره شده است:

تاثیر رنگ جوتن در معماری مدرن

  • دیوارهای داخلی و بیرونی:

رنگ جوتن را می ‌توان در دیوارهای داخلی برای ایجاد یک محیط گرم و دلپذیر استفاده کرد. رنگ های روشن و تیره؛ گزینه‌ های طراحی متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهد. هنگامی که رنگ جوتن بر روی سطوح خارجی اعمال می ‌شود، نمای بی نظیری برای ساختمان ها خلق می کند.

  • هماهنگ کردن رنگ جوتن با محیط اطراف:

رنگ جوتن بر دیوار خانه وقتی با سایر عناصر دکوراسیون داخلی ست می شود، محیط بسیار شیک و خاصی ایجاد می کند. به طور مثال اگر فرش خانه شما و یا مبلمان منزل به رنگ طوسی است با رنگ جوتن مشابه، ترکیب بسیار زیبایی شکل می دهد.

  • مبلمان و لوازم داخلی:

رنگ جوتن در معماری مدرن را می ‌توان در مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی گنجاند تا حس راحتی را در فضاهای معماری مدرن به ارمغان آورد.

در صورت تهیه عمده رنگ جوتن می توانید با دفتر مرکزی جوتن تماس بگیرید و یا از طریق سایت یکتا پوشش آریانا با مشاوران ما صحبت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا