رفتن به محتوای اصلی

پلی اورتان بی رنگ

رنگ پلی اورتان کاربرد‌های متنوعی در صنایع مختلف دارد. به همین دلیل طیف رنگی وسیعی را در بین انواع رنگ‌های پلی اورتان مشاهده خواهید کرد. پلی اورتان بی رنگ یکی از رایج‌ترین انواع رنگ‌های پلی اورتان است که به دلیل بی رنگ بودن، در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ بر پایه رزین پلی اورتان تهیه می‌شود و قابل استفاده برای انواع سطوح و پوشش‌ها است. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی ‌های پلی اورتان بی ‌رنگ آشنا کنیم.

بررسی مشخصات رنگ پلی اورتان بی ‌رنگ

  • پلی اورتان بی رنگ  چسبندگی بسیار بالایی با انواع متریال شامل سطوح فلزی، چوبی و مصالح ساختمانی دارد به همین دلیل دامنه کارایی آن بسیار زیاد است.
  • از طرف دیگر باید مقاومت بالای این قبیل رنگ‌ها نسبت به روغن‌های شیمیایی را نیز در نظر گرفت. در نتیجه اگر قرار باشد از پلی اورتان بی رنگ در محیط‌های صنعتی استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که در اثر تماس با روغن‌های شیمیایی، فرسودگی و ریزش رنگ اتفاقی نمی‌افتد.
  • از دیگر دلایل کاربرد وسیع پلی اورتان بی رنگ باید به مقاومت آن در برابر رطوبت و آب اشاره کرد. در نتیجه به راحتی می‌توانید فضای داخلی محیط کار خود را با پلی اورتان بی‌ رنگ رنگ کنید بدون اینکه نگران چگونگی شستشوی ساختمان باشید. در صورتی که پلی اورتان بی رنگ در تماس با آب قرار بگیرد، به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نخواهد شد.
  • از طرف دیگر چون این رنگ نسبت به اشعه‌های خورشید مقاوم است، بنابراین پلی اورتان بی رنگ یک لایه عایق برای محافظت از لایه‌های زیرین در برابر اشعه فرابنفش خورشید است.
  • همچنین پلی اورتان بی ‌رنگ نسبت به خط و خش و ضربه بسیار مقاوم است. فرض کنیم که شما برخی از وسایل صنعتی و بخش‌هایی از محیط کار خود را با پلی اورتان بی رنگ پوشش داده‌اید. اگر به صورت ناخواسته وسیله‌ای به این سطوح برخورد کند، به هیچ عنوان خط و خش و یا ترک در رنگ‌های پلی اورتان بی رنگ مشاهده نخواهید کرد.
  • خوشبختانه پلی اورتان بی‌ رنگ بسیار سریع خشک می‌شود. حتی جالب است بدانید که برای خشک شدن پلی اورتان بی رنگ نیازی به افزایش دما نیست. اگر شما در زمستان اقدام به رنگ‌آمیزی کنید، باز هم در دمای پایین سریع خشک می‌شود.

با توجه به ویژگی‌هایی که برای پلی اورتان بی رنگ گفته شد و از آنجایی که این نوع پلی اورتان رنگ است بنابراین برای سطوح مختلف و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع پلی اورتان بی رنگ به عنوان یک پوشش نهایی و یک لایه عایق بر روی سطوح و وسایل شناخته شده است.

قیمت پلی اورتان بی‌ رنگ چقدر است؟

قیمت پلی اورتان بی‌ رنگ چقدر است؟

در صورتی که شما وارد سایت رایکا دیزاین شوید، متوجه تنوع قیمت در بین انواع رنگ پلی اورتان خواهید شد. اگر به فکر خرید پلی اورتان بی رنگ هستید، قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، حتماً به صفحه مشخصات بروید و تمامی ویژگی‌ها و مشخصات این قبیل رنگ‌ها را با دقت مورد مطالعه قرار دهید. حتی پیشنهاد می‌کنیم که به چند سایت فروشگاهی مراجعه کرده و مشخصات پلی اورتان بی رنگ و همچنین قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

مسلما مهمترین عاملی که بر روی قیمت پلی اورتان بی رنگ تأثیر می‌گذارد، قیمت متریال اولیه است. زمانی که قیمت این مواد اولیه بالاتر می‌رود، قیمت پلی اورتان بی رنگ نیز افزایش خواهد یافت. اما از آنجایی که برخی از فروشگاه‌های متقلب پلی اورتان بی رنگ بی‌کیفیت را با قیمت بالا عرضه می‌کنند و از این طریق می‌خواهند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند، بنابراین تا زمانی که از کیفیت پلی اورتان بی رنگ مطمئن نشده‌اید، برای خرید اقدام نکنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک مرکز معتبر و شناخته شده هستید تا بتوانید به صورت آنلاین، انواع رنگ پلی اورتان من جمله پلی اورتان بی رنگ را با دقت بررسی کرده و مشخصات آن‌ها را کنترل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت رایکا دیزاین مراجعه کنید. ما در این سایت تمامی اطلاعات لازم برای معرفی انواع رنگ‌ها را ارائه کرده‌ایم.

همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین برای کمک گرفتن از کارشناسان ما جهت انتخاب بهترین نوع رنگ پلی اورتان بهره‌مند شوید. کافی است برای کارشناسان ما توضیح دهید که قرار است پلی اورتان بی رنگ برای چه منظوری استفاده شود تا شما را راهنمایی کنند.همچنان در نظر داشته باشید برای اطلاعات بیشتر درباره ی رنگ جوتن و دفتر مرکزی جوتن می توانید به سایت یکتا پوشش آریانا مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا