رفتن به محتوای اصلی

خرید لاک پلی اورتان

وسایل چوبی قبل از اینکه در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرند، باید مراحل پرداخت را سپری کنند تا مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشند و در اثر فشار و حتی در اثر تماس با رطوبت و آب، دچار پوسیدگی و حمله قارچ‌ها نشوند. لاک پلی اورتان یکی از بهترین روکش‌هایی است که به افزایش مقاومت سطوح چوبی کمک می‌کند. شاید تصمیم گرفته‌اید کفپوش چوبی خانه خود را جلا دهید و سپس از لاک پلی اورتان به عنوان لایه عایق بر روی چوب استفاده کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لاک پلی اورتان حتماً این مطلب را مطالعه کنید. شما برای بدست آوردن اطلاعات درباره ی رنگ جوتن می توانید به سایت آریانا پوشش مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی‌ها و مشخصات لاک پلی اورتان

لاک پلی اورتان از ترکیب دو ماده به نام رزین و هاردنر به دست آمده است. این ماده کاملاً بی‌رنگ و شفاف است به همین دلیل به صورت یک لایه عایق بر روی سطوح چوبی قرار می‌گیرد بدون اینکه باعث تغییر رنگ چوب‌ها شود. مهمترین مشخصات و ویژگی‌های لاک پلی اورتان عبارتند از:

1-   لاک پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش و ضربه دارد. بنابراین زمانی که شما برای کفپوش چوبی و یا وسایل چوبی ساختمان از این لاک استفاده می‌کنید، مطمئن خواهید بود که اگر وسیله‌ای روی زمین بیافتد، به هیچ عنوان خط و خش بر روی کفپوش ایجاد نخواهد شد.

2-    در حال حاضر برای طراحی نمای بیرون ساختمان از چوب استفاده می‌شود. اما همه ما می‌دانیم که چوب به راحتی در اثر شرایط جوی مختلف مانند بارندگی یا اشعه‌های خورشید دچار پوسیدگی، ترک و شکستگی می‌شود. بنابراین حتماً لازم است به عنوان پرداخت نهایی، از لاک پلی اورتان استفاده کنید چون این لاک در کنار عایق‌بندی چوب نسبت به رطوبت، مانع از تاثیر اشعه فرابنفش خورشید بر روی چوب خواهد شد.

3-   از آنجایی که لاک پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی دارد، به همین دلیل دامنه کارایی آن بالا است و ما سالانه شاهد افزایش خرید لاک پلی اورتان توسط صنایع مختلف همانند خودروسازی و ماشین آلات، صنایع دارویی،صنایع شیمیایی همچنین صنایع مربوط به سوله هستیم. از طرف دیگر در طراحی دکوراسیون‌های ساختمان‌های مسکونی، تجاری و تفریحی نیز از لاک پلی اورتان استفاده می‌شود.

4-   جالب است بدانید که لاک پلی اورتان چسبندگی بسیار زیادی با انواع مصالح ساختمانی من جمله چوب، سنگ و بتن دارد. بنابراین استفاده از آن بر روی نمای بیرونی ساختمان، باعث افزایش ماندگاری نما خواهد شد.

5-   یکی دیگر از ویژگی‌های لاک پلی اورتان، عدم جذب آلاینده‌های موجود در هوا است. بنابراین اگر برای نمای بیرونی ساختمان یا برای وسایل موجود در محوطه‌های باز از لاک پلی اورتان استفاده شود، مطمئن خواهید بود که آلاینده‌های موجود در هوا بر روی زیبایی وسایل و نما تأثیر نمی‌گذارد.

6-   از یکی از دلایلی که باعث شده است استفاده از لاک پلی اورتان برای عایق‌بندی ساختمان‌ها افزایش یابد، مقاومت این لاک در برابر حلال‌ها و انواع اسید‌ها است. برابر اگر باران اسیدی اتفاق بیفتد به نمای ساختمان آسیبی وارد نمی‌شود.

راهنمای خرید لاک پلی اورتان

متأسفانه در حال حاضر انواع لاک پلی اورتان با کیفیت بسیار پایین در بازار وجود دارد که از مواد بی‌کیفیت از ساخته شده و در نتیجه ویژگی‌های لاک پلی اورتان اصل را ندارد. بنابراین برای خرید لاک پلی اورتان چند نکته را در نظر داشته باشید:

1-     در اولین قدم فروشگاه‌های معتبر را شناسایی کرده و سپس از کارشناسان فروش بخواهید که ویژگی‌های انواع لاک پلی اورتان را برای شما توضیح دهند. برای این منظور می‌توانید وارد سایت آریانا پوشش شوید و انواع لاک پلی اورتان با قیمت‌های مختلف را بررسی کنید. ما در معرفی لاک پلی اورتان حتی ترکیبات به کار رفته در آن و مشخصات لاک را توضیح می‌دهیم تا در زمان خرید لاک پلی اورتان بتوانید بهترین محصول با قیمت مناسب را انتخاب نمایید.

2-     حتماً از فروشنده بخواهید که به شما ضمانت نامه فروش دهد چرا که در این صورت مطمئن خواهید رنگ بی‌کیفیت به شما فروخته نخواهد شد.

3-     در مورد قیمت لاک پلی اورتان اندازه کافی تحقیق کنید. بعضی از افراد در زمان خرید لاک پلی اورتان به این موضوع فکر می‌کند که هرچه قیمت لاک پلی اورتان بیشتر باشد، کیفیت آن بهتر است. در صورتی که این معیار اصلاً منطقی نیست. فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده قیمت‌های استاندارد را ارائه می‌کنند.

سخن پایانی

در این مطلب برای شما توضیح دادیم که استفاده از لاک پلی اورتان چند اندازه می‌تواند برای صنایع مختلف مفید باشد به خصوص اگر به فکر ساختمان‌سازی هستید، استفاده از لاک پلی اورتان در نمای داخلی و خارجی، به افزایش طول عمر نمای داخلی و بیرونی کمک می‌کند. گروه آریانا پوشش  در خدمت شما عزیزان است تا براساس نیاز خود بهترین نوع لاک پلی اورتان را خریداری نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا