رفتن به محتوای اصلی

قیمت کیلر پلی اورتان براق

در این مقاله درباره ی قیمت کیلر پلی اورتان براق با یکدیگر گفتگو خواهیم کرد. رنگ‌های پلی اورتان به عنوان بهترین و مقاوم‌ترین رنگ‌ها شناخته شده‌اند که در کنار زیبایی بسیار بالا و پوشش مناسب بر روی سطوح، سازگار با محیط زیست نیز هستند. انواع مختلفی از رنگ‌های پلی اورتان در بزرگ وجود دارد که در زمان خرید باید با ویژگی هر کدام از آن‌ها آشنا باشید تا بتوانید یک رنگ مناسب براساس هدفی که دارید خریداری کنید.

کلیر پلی اورتان براق یکی از بهترین انواع رنگ‌های پلی اورتان شناخته شده است که در کنار تمامی ویژگی‌های مثبت رنگ‌های پلی اورتان، از شفافیت و براقیت بسیار خاصی نیز برخوردار است و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی در مورد قیمت کیلر پلی اورتان براق به دست بیاورید و با دامنی کارایی آن آشنا شوید، حتماً این مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

بررسی ویژگی‌های رنگ کلیر پلی اورتان براق

قطعاً مهمترین عاملی که بر روی قیمت کیلر پلی اورتان براق تأثیر می‌گذارد، ویژگی‌های ساختاری آن و در نتیجه دامنه کارایی این رنگ است. بنابراین باید نگاهی به ویژگی‌های این نوع رنگ داشته باشیم:

  • رنگ کلیر پلی اورتان براق شفافیت خاصی دارد به گونه‌ای که وقتی بر روی سطح قرار می‌گیرد، سطح پوشش دهنده را کاملاً صاف و صیقلی می‌کند. شما این درجه از براقیت و شفافیت را در هیچ یک از انواع رنگ‌های پلی اورتان مشاهده نخواهید کرد.
  • مقاومت بسیار بالای رنگ کلیر پلی اورتان براق در برابر شرایط جوی باعث شده است که بتوان از این رنگ‌ها برای پوشش نمای بیرونی ساختمان و سطوحی که در معرض شرایط محیطی قرار دارند نیز استفاده کرد.
  • همچنین لازم است بدانید رنگ کلیر پلی اورتان براق مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد و بنابراین در اثر شستشو به هیچ عنوان پوسیده نشده و ریزش نمی‌کند.
  • از آنجایی که رنگ کلیر پلی اورتان براق در برابر عوامل شیمیایی و مواد شوینده نیز بسیار مقاوم است، بنابراین برای شستن سطوحی که با این رنگ نقاشی شده‌اند محدودیتی نخواهید داشت.
  • چسبندگی بسیار عالی رنگ کلیر پلی اورتان براق از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت و افزایش کارایی این رنگ شده است.

مسلما با چنین ویژگی‌هایی، شما هر اندازه که برای خرید رنگ کلیر پلی اورتان براق هزینه کنید، تماما به نفع شما خواهد بود. به خصوص اگر قرار باشد برای نما‌های بیرونی از این رنگ استفاده کنید، مطمئن خواهید بود که یک رنگ با کیفیت و مقاومت بالا در اختیار خواهید داشت.

بررسی ویژگی‌های رنگ کلیر پلی اورتان براقکاربرد‌های رنگ کلیر پلی اورتان براق | قیمت کیلر پلی اورتان براق

مسلما هر اندازه یک رنگ از کیفیت ساختاری بسیار بالایی برخوردار باشد و مقاومت خوبی در برابر شرایط محیطی و مواد شیمیایی داشته باشد، دامنه کارایی آن بیشتر می‌شود. برای مثال مهمترین کاربرد‌های رنگ کلیر پلی اورتان براق عبارتند از نقاشی صنایع نظامی، صنایع خودروسازی، صنایع لوکس، کابینت، دکور و همچنین نقاشی انواع سطوح pvc.

قیمت کیلر پلی اورتان براق  چقدر است؟

این مسأله کاملاً طبیعی است که مشتریان در زمان خرید یک کالا به قیمت آن توجه بسیار زیادی داشته باشند. اگر شما می‌خواهید برای نقاشی بخشی از ساختمان یا برای نقاشی تجهیزات کارخانه‌ای خود از رنگ با کیفیت استفاده کنید، در کنار بررسی کیفیت رنگ، باید در مورد قیمت آن نیز اطلاعات کامل داشته باشید. برای اینکه از قیمت کیلر پلی اورتان براق مطمئن شوید پیشنهاد ما این است که حتماً از چند فروشگاه دیدن کنید.

شما زمانی که به سایت فروشگاهی ما مراجعه کنید، ما تفاوت قیمت در بازه‌های زمانی مختلف را برای شما لحاظ خواهیم کرد. مسلماً اگر رنگ کلیر پلی اورتان براق اصل باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. همچنین زمانی که شما برای خرید رنگ کلیر پلی اورتان براق اقدام می‌کنید، باید شرایط اقتصادی حاکم در جامعه را نیز در نظر بگیرد. قطعاً هر اندازه قیمت متریال اولیه برای ساخت رنگ بیشتر باشد، قیمت کیلر پلی اورتان براق  نیز افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

در پایان لازم است چند نکته ایمنی برای استفاده از رنگ کلیر پلی اورتان براق را برای شما عزیزان توضیح دهیم. توجه داشته باشید که زمان استفاده از رنگ به هیچ عنوان نباید شعله آتش در نزدیکی رنگ وجود داشته باشد چون افزایش حرارت، خطر آتش سوزی را به دنبال خواهد داشت. از طرف دیگر در زمان استفاده از انواع رنگ‌های کلیر پلی اورتان از لباس مناسب، ماست ایمنی و دستکش استفاده کنید. همچنین در زمان رنگ‌آمیزی، محیط باید از تهویه بسیار عالی برخوردار باشد تا دچار مشکلات تنفسی نشوید.شما برای خرید رنگ می توانید به نمایندگی رنگ جوتن در تهران مراجعه نمایید و همچنین با مراجعه به سایت یکتا پوشش آریانا نیز می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا