رفتن به محتوای اصلی

استفاده از رنگ جوتن در صنایع چوب و مبلمان سازی

استفاده از رنگ جوتن در صنایع چوب و مبلمان سازی به چه شکل است؟ آیا این رنگ دوام و استحکام کافی برای صنایع چوب و مبلمان سازی را دارد؟ شما چه پیشنهادی در این زمینه دارید؟ رنگ جوتن امروزه جایگزین رنگ های معمولی شده است که در صنایع مختلفی مانند صنعت چوب و مبلمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی های شاخص و خاصی می باشد. در این قسمت قصد داریم استفاده از رنگ جوتن در صنایع چوب و مبلمان سازی را بررسی کنیم.

استفاده از رنگ جوتن در صنایع چوب و مبلمان سازی

همان طور که گفتیم رنگ جوتن یکی از رنگ‌ های با ویژگی های خاص می باشد که امروزه در صنایع مختلفی از جمله صنعت چوب و مبلمان سازی کاربرد گسترده دارد و جایگزین بسیاری از رنگ های معمولی شده است. از جمله ویژگی های آن می توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد، چون مبلمان و محصولات چوبی جزو مواردی هستند که مورد استفاده مکرر قرار می گیرند، بنابراین باید رنگی که به عنوان پوشش در آن ها به کار می رود، دارای استحکام، دوام، زیبایی و مقاومت کافی باشد. به همین دلیل است که امروزه رنگ جوتن جایگزین رنگ های معمولی شده است.

مزایای استفاده از رنگ جوتن در صنعت مبلمان

رنگ جوتن سال هاست که توانسته است با کیفیت و مرغوبیت بالای خود رضایت مشتریانش را جلب کند. این رنگ مزایای بسیار زیادی دارد که استفاده از آن را در صنعت چوب و مبلمان سازی توجیه می کند برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. طیف رنگی گسترده

طیف رنگی گسترده در رنگ جوتن وجود دارد که در طرح های مختلف و متفاوتی تولید می شود. به این ترتیب می‌ توان گفت که رنگ جوتن متناسب با سلیقه های مختلف می باشد و افراد می توانند طیف رنگی مورد نظر خودشان را به راحتی انتخاب کرده و آن را در صنعت چوب و مبلمان سازی به کار ببرند. هر کدام از این طیف ها را می توانید از شرکت یکتا پوشش آریا تهیه کنید که نمایندگی رنگ جوتن در تهران را بر عهده دارد.

  1. مقاوم سازی سطوح

استفاده از رنگ جوتن موجب استحکام و مقاوم سازی ستون و پیشگیری کردن از ایجاد بسیاری از ترک های سطحی می شود. در واقع رنگ جوتن محیط کار بسیار دلپذیر را برای شما ایجاد می کند. بنابراین اگر برای شما هم این مشکل پیش آمده باشد که پس از خرید مبلمان ترک های ریز و درشت را بر روی آن ببینید، در واقع این ترک ها ظاهر مبلمان را دچار مشکل می کند، بنابراین می توانید در این صورت از رنگ جوتن استفاده کنید که مقاومت و چسبندگی بسیار خوبی دارند.

 

مزایای استفاده از رنگ جوتن در صنعت مبلمان

  1. پیشگیری از جذب کلراید و دی اکسید کربن

رنگ جوتن از جذب دی اکسید کربن و کلراید و رطوبت پیشگیری می کند. این رنگ ها در برابر هر نوع شرایط اقلیمی مقاومت قابل توجهی دارند و شما در هر نقطه از کشور می توانید از این رنگ ها در صنایع چوب و مبلمان سازی استفاده کنید.

  1. مقاومت بالا

رنگ جوتن در برابر اشعه ماورا بنفش، قارچ، باکتری و حتی موریانه مقاوم است، یعنی اگر شما این رنگ را استفاده کنید، مبلمان و صنایع چوب تان در طولانی مدت نیز کارایی خودشان را حفظ می کنند و دچار خوردگی و آسیب نمی شوند.

  1. خاصیت آنتی استاتیک

خاصیت آنتی استاتیک آن است که موجب عدم جذب کردن گرد و غبار می شود، به این ترتیب کیفیت کار شما تا مدت ها باقی می ماند و همان درخشندگی روز اول را خواهد داشت.

سخن پایانی

در این قسمت ما در خصوص استفاده از رنگ جوتن در صنایع چوب و مبلمان سازی صحبت کردیم و گفتیم که این رنگ ها امروزه جایگزین رنگ های معمولی در صنایع چوب و مبلمان سازی شده اند، چون مزایای بسیار زیادی دارند که از آن جمله می‌ توان به دوام و مقاومت بالا، تنوع بالا در طیف های گسترده، متناسب با شرایط آب و هوایی کاملا متفاوت و غیره اشاره کرد. اگر قصد خرید رنگ جوتن، خرید لاک پلی اورتان، خرید رنگ پلی اورتان، خرید رنگ صدفی پلی اورتان و غیره را دارید به سایت یکتا پوشش آریانا مراجعه کرده و با انواع رنگ های پلی اورتان رنگ آشنایی بیش تری پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا