رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن لیدی پیرل

شرح محصول رنگ ‌جوتن لیدی پیرل :

محصول رنگ جوتن لیدی پیرل یک پوشش صدفی درخشان بر پایه زرین اکریلیک (پایه آب) خاص می‌باشد و برای رنگ‌آمیزی دیوارهای داخل ساختمان‌ها کاربرد دارد. این پوش‌رنگ، با زاویه دید تغییر می‌کند که یکی از نکات جالب‌توجه در مورد آن است.

کاربرد رنگ ‌جوتن لیدی پیرل :

رنگ جوتن لیدی پیرل کاربردهای فراوانی دارد که تعدادی از آن‌ها در این مقاله برشمرده می‌شوند. از این رنگ با یک آستر و رنگ پایه مخصوص می‌توانید روی دیواره‌ها در فضای داخلی ساختمان با جنس‌های پنل‌های گچی، بتن، گچ، MDF، چوب و … استفاده کنید.

رنگ جوتن لیدی پیرل

ویژگی های رنگ ‌جوتن لیدی پیرل :

این محصول دارای ویژگی‌های بسیاری است که برخی از آن‌ها بدین‌صورت هستند. در زیر نور یا سایه، افکت‌های متفاوتی ایجاد می‌کند. بعلت وجود پیرل (پیگمنت صدفی) در ساختار رنگ جوتن لیدی پیرل، حالت درخشندگی ایجاد می‌کند. دارای قابلیت تمیزکاری بالایی است. دارای قابلیت تنفس (تراوایی) بخار آب است. بعلت آب پایه بودن رنگ جوتن لیدی پیرل، بوی نامطبوعی ندارد و همچنین عاری از هر نوع مواد مضر برای سلامتی و محیط زیست است.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن لیدی پیرل :

مطابق نظر کارشناسان، مساحت پوشش‌دهی تئوریک این محصول بین 5 تا 15 مترمربع در ازای هر لیتر است. طریقه استفاده از رنگ جوتن لیدی پیرل بدین‌صورت است که ابتدا باید تمیزکاری سطح را به‌خوبی انجام دهید تا عاری از هر گونه آلودگی مانند چربی، گردوغبار، تاول رنگ و … باشد و  درصورتی‌که لازم بود نقص‌های سطح را باید با استفاده از بتونه Stucco بتونه‌کاری و تسطیح نمایید و توسط PVA Primer آستر کنید. پیش از اعمال رنگ لیدی پرل بر روی سطح تحت رنگ‌آمیزی، ابتدا دو بار پوشش پس‌زمینه فنوماستیک امالسیون مات همرنگ جوتن لیدی پیرل را با قلمو و یا غلتک بر روی سطح اعمال کنید. باید بین دو لایه، یک فاصله زمانی در نظر بگیرید که توصیه می‌شود حداقل 4 ساعت باشد.

هنگامی‌که فنوماستیک مات، بصورت کامل خشک شد، با غلتک یا قلموی صاف، رنگ جوتن لیدی پیرل را به سطح کار اعمال کنید. این کار به صورت یکنواخت روی سطح فنوماستیک مات پخش کنید. اگر تمایل داشتید می‌توانید بعد از این کار، با ابزاری مانند یک برس افکت‌دهنده، نقشی را که می‌خواهید روی سطح کار درست کنید.

باید زمانی را که برای اعمال رنگ انتخاب می‌کنید نیز در نظر داشته باشید زیرا دمای محیط و سطحی کار در حین فرآیند اعمال رنگ و البته 24 ساعت بعد، کمتر از 10 درجه سانتی­گراد نباشد. هنگامی‌که این مرحله از رنگ‌آمیزی را به اتمام رساندید، ابزار کارتان را با آب تمیز کنید تا رنگ بر روی آن نماند و برای استفاده آینده آماده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا