رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون (پایه آب)

شرح محصول رنگ ‌جوتن فنوماستیک امولسیون :

رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون بصورت سیلک، مات، نیمه براق، براق موجود است.

اگر می‌خواهید در مورد استفاده از این رنگ جوتن، مشخصات، کاربرد و ویژگی‌های آن بیشتر بدانید ادامه این مطلب را مطالعه کنید. رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون یا Fenomastic Emulsion یک پوش‌رنگ بر پایه اکریلیک امولسیون ( پایه آب) است که دارای پوششی بسیار خوب، کیفیت عالی، رنگ‌آمیزی راحت و امکان شستشو مکرر، با درجه براقی متفاوت در 1600 طیف رنگی موجود است.

کاربرد رنگ ‌جوتن فنوماستیک امولسیون :

از رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون می‌توانید برای اعمال رنگ درون ساختمان استفاده کنید. از این محصول با یک آستر خوب می‌توانید برای رنگ‌آمیزی روی پنل­های گچی، پلاستر، گچ، صفحات سیمانی الیافدار، بتن، و البته سطح‌های رنگ‌آمیزی شده استفاده کنید.

رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون (پایه آب)

ویژگی های رنگ ‌جوتن فنوماستیک امولسیون :

رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون، ویژگی‌های خوب زیادی دارد که تعدادی از آن‌ها عبارت‌اند از: قابل شستشو، صد درصد اکریلیک خالص،

قابلیت تنفس یا تراوایی بخار آب، بدون بوی نامطلوب، بدون مواد مضر برای سلامتی انسان و محیط زیست، جذب نکردن گردو غبار (آنتی استاتیک) و ویژگی عالی سرعت اجرای بالا به دلیل خشک شدن سریع.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن فنوماستیک امولسیون :

طریق مصرف رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون بدین ترتیب است که ابتدا باید سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی اعم از گردو غبار، چربی، تاول رنگ و … تمیز کنید و اگر لازم بود برای برطرف کردن نقص‌های سطح، از بتونه‌کاری استفاده کنید. در این زمینه توصیه می‌شود پیش از اعمال رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون روی سطح‌های رنگ‌آمیزی شده و سطح‌هایی که آلودگی دارند از PVA پرایمر  یا Fenomastic Emulsion Primer استفاده کنید. رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون آماده رنگ‌آمیزی است اگر لازم بود فقط ده درصد از این رنگ را با آب تمیز رقیق کنید و با غلتک، قلمو یا اسپری در دو لایه رنگ‌آمیزی نمایید. بین دو لایه باید یک فاصله زمانی را رعایت کنید که پیشنهاد می‌شود در دمای 23 درجه سانتی‌گراد، بین رنگ‌آمیزی دو لایه، فاصله شش ساعتی را در نظر داشته باشید. در طی فرآیند رنگ‌آمیزی، دمای محیط و سطح مورد نظر دارای اهمیت است. نباید در حین رنگ‌آمیزی و 24ساعت بعد از آن، دمای محیط و سطح مورد نظر، از شش درجه سانتی‌گراد کمتر شود. بعد از اعمال رنگ، ابزار خود را با آب تمیز کنید تا آماده استفاده مجدد شده و در مرحله بعدی رنگ‌آمیزی دچار مشکل نشوید. میزان پوشش­دهی تئوریک رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون در حدود 6 10 مترمربع در ازای هر لیتر می‌باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا