رفتن به محتوای اصلی

چوب – هدیه طبیعت

قرن هاست که چوب به لطف زیبایی و دیرپایی تحسین شده است. چوب با نمایش بافت و رگه بندی چشم نواز، گرمی و آسودگی طبیعت را به شکلی گیرا و زیبا ارزانی داشته و بر کیفیت هر پیرامونی میافزاید.

نروژ، خانه ی نخست رنگ های ساختمانی جوتن، سنت غنی و دیرینه ای در برپایی بناهای چوبی دارد و از این رو، در گستره ی نگاهداری و عملیاات روی چوب، به تجربه های وسیع و ارزشمندی دست یافته است. امروز جوتن بی تردید، یکی از پیشرو ترین نوآوران جهان در عرصه ی فناوری نگاه داری چوب شناخته می شود.

چوب و رنگ جوتن

جوتن وودشیلد (پوشش محافظ چوب)

مجموعه ی جوتن وودشیلد، دارای دامنه ای وسیع از محصولات نگاهداری چوب با کیفیتی ممتاز و استثنایی است که ضمن ظرافت و زیبایی بخشی به سطوح چوبی ، از آن ها در برابر آسیب – های احتمالی نیز محافظت می کند. گفتنی است که همه ی این مجموعه  محصولات در مرکز تحقیق و توسعه ی جوتن در خاورمیانه ، به طور ویژه طراحی و توسعه یافته و برای شرایط گوناگون اقلیمی خاور میانه مورد آزمون و بررسی قرار گرفته اند.

جوتن وودشیلد که مجموعه ای  از رنگ چوب ، برق چوب (لاک) و محافظ چوب (نگهدارنده) را در بر می گیرد. از یک سو، سطوح چوبی را محافظت نموده و از دیگر سو ، سبب درخشش زیبایی طبیعی چوب می شود. جوتن وودشیلد ، که دامنه ی وسیعی از رنگ مایه های سیستم رنگ سازی جوتن را در بر می گیرد، بر روی همه گونه سطوح چوبی به سهولت و سرعت قابل اجراست.

جوتن وودشیلد

نگاهداری چوب

برای نگاهداری کلی چوب ، فهم ساختمان ترکیبی چوب بسیار ضروری است. پنج ویژگی اساسی باید در یک محصول با کیفیت بالا و موثر وجود داشته باشد.

جوتن وودشیلد ، این پنج ویژگی  اساسی را به بیشینه  مقدار ممکن ارتقا می دهد. برون تراوایی رطوبت ، برون رانی (دفع) آب ، خاصیت کشسانی (قابلیت ارتجاع) ، چسبندگی و نفوذپذیری.

هر یک از این پنج ویژگی همانند پیوستگی حلقه های یک زنجیر به کارایی یکدیگر وابسته اند. اگر یکی از آنها ؛ مورد بی توجهی قرار گیرد، همه ی سیستم دچار اختلال خواهد شد.

برق چوب جوتن

روغن جلای جوتن وودشیلد بر پایه یک آلکائید ویژه ( گونه ای ترکیب شیمیایی از خانواده پوشش های پلی استری که از واکنش الکل و یک انیدرید اسید حاصل می شود) و به منظور محافظت بلند مدت از چوب فرمول بندی شده است. ترکیب انگار و ضد فرسایشی این محصول، آفریننده ی پرداختی سخت، بادوام ضد اشعه ی ماورابنفش و در عین حال جلوه ای با شکوه و تجملی است که سازه ی چوبی را از ضربه ها و آسیب های هر روزه در امان می دارد.

وارنیش جوتن وودشیلد، هم به صورت شفاف (کیلر) و هم در دامنه ای وسیع و فراگیر از رنگ های موجود در بازار قابل ارائه است.

رنگ چوب جوتن

رنگ جوتن وودشیلد با ئایه ی روغنی ، از یک آلکائید ویژه با فرمول بندی اص تشکیل شده است که در اعماق متخلخل چوب نفوذ می کند. رنگ جوتن وودشیلد، به شما جلوه ای زیبا و نیز محافظ بخشیده که تا مدت های طولانی برجای می ماند.

رنگ چوب جوتن ، به فضاهای داخلی و خارجی که از چوب طبیعی ساخته شده اند ، جلوه ای کاملا نو و سرزنده بخشیده  و ضمن بهبود نمای ظاهری چوب ، آن را غنی  کرده و مورد محافظت قرار می دهد. گفتنی است که رنگ جوتن وودشیلد، روی سطوح چوبی اره شده و رنده شده نیز با نمودی زیبا و سهولت قابل اجراست.

محافظ چوب جوتن

محافظ چوب جوتن، یک محصول شفاف نفوذ کننده در اعماق چوب است که آن را در برابر  قارچ ، موریانه و دیگر حشرات محافظت می کند.

با بهره گیری از محافظ چوب جوتن، نگهداری بلند مدت از چوب تامین و تضمین می شود.

 

مجموعه های پیشنهادی :

داخلی

مجموعه ۱ ۲*رنگ چوب جوتن وودشیلد
مجموعه ۲ ۲*رنگ چوب جوتن وودشیلد

۱*برق چوب جوتن وودشیلد (شفاف)

مجموعه ۳ ۲*برق چوب جوتن وودشیلد (شفاف یا رنگین)

 

اگر محافظت در برابر موریانه مورد نیاز است. می توان از محافظ چوب جوتن به عنوان لایه ی اول بهره گرفت

خارجی

مجموعه ۱ ۱*محافظ چوب جوتن

۲*رنگ چوب جوتن وودشیلد

مجموعه ۲ ۱*محافظ چوب جوتن

۲*رنگ چوب جوتن وودشیلد

۱*برق چوب جوتن وودشیلد (شفاف)

مجموعه ۳ ۱*محافظ چوب جوتن

۲*برق چوب جوتن وودشیلد (رنگین)

 

یکتا پوشش آریانا یکی از معتبر ترین فروشندگان رنگ جوتن در تهران می باشد.

رنگ جوتن

دانلود کاتالوگ رنگ های مخصوص چوب و ترمو (wood shield)

برگشت به بالا