رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن فنوماستیک My Home (خانه من)

شرح محصول رنگ‌ جوتن فنوماستیک My Home :

رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون (پایه آب) یک پوش‌رنگ بر پایه اکریلیک My Home است. این رنگ جوتن فنوماستیک My Home ، پوششی بسیار خوب و باکیفیت دارد، اجرای آن راحت است و سطح رنگ‌آمیزی شده با این رنگ را می‌توانید به دفعات بشورید. درجه براقی این رنگ متفاوت و در 16000 طیف رنگی وجود دارد که از آن می‌توانید برای رنگ‌آمیزی داخل ساختمان استفاده کنید.

مشخصات ظاهری: مات، سیلک، نیمه براق

کاربرد رنگ ‌جوتن فنوماستیک My Home :

کاربرد رنگ جوتن فنوماستیک امولسیون بدین‌صورت است. با یک آستر خوب، می‌توانید رنگ جوتن فنوماستیک My Home را بر روی پلاستر، بتن، گچ، پنل­های گچی، سطوح رنگ‌آمیزی شده و صفحات سیمانی الیافدار و اعمال کنید.

رنگ جوتن فنوماستیک My Home

ویژگی های رنگ ‌جوتن فنوماستیک My Home :

این رنگ دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که بدین ترتیب می‌توان آن‌ها را نام برد: قابلیت تنفس یا تراوایی بخار آب، سرعت اجرای زیاد بخاطر سرعت بالای خشک شدن رنگ، بدون بوی نامطبوع و مواد مضر برای سلامتی و محیط زیست، صد درصد اکریلیک خالص با قابلیت شستشو، عدم جذب گرد و غبار (آنتی استاتیک).

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن فنوماستیک My Home :

طریق مصرف این رنگ بدین‌صورت است. پس از تمیزکاری سطح از هر نوع آلودگی، چربی، گرد و غبار و تاول رنگ، درصورتی‌که لازم بود نقص‌های سطح را با بتونه‌کاری (Stucco) تسطیح کنید. توصیه می‌شود پیش از رنگ‌آمیزی رنگ جوتن فنوماستیک My Home بر روی سطحی که قبلاً رنگ‌آمیزی شده است و همچنین سطح‌هایی که آلودگی دارند از PVA پرایمر و یا Fenomastic Acrilyc Emulsion primer استفاده کنید.

این محصول آماده اجرا بر روی سطح است و اگر لازم بود فقط ده درصد از  آن را با آب تمیز، رقیق کنید سپس در دو لایه با غلطک، قلمو یا اسپری رنگ‌آمیزی نمایید.

توجه کنید که بین رنگ‌آمیزی دو لایه، باید یک فاصله زمانی گذاشته شود. اینگونه توصیه شده است که در دمای 23 درجه سانتی‌گراد، مدت‌زمان 6 ساعت بین رنگ‌آمیزی دو لایه، فاصله زمانی ایجاد گردد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که دمای محیط و سطحی که اعمال رنگ بر روی آن انجام می‌گردد نباید در حین اعمال رنگ و حتی بیست و چهار ساعت پس از آن، از 6 درجه سانتی‌گراد کمتر شود. بخاطر این‌که در شروع مرحله بعدی اعمال رنگ با مشکل مواجه نشوید، حتماً بعد از هر بار اتمام کار رنگ‌آمیزی، ابزار کار خود را توسط آب تمیز کنید. مطابق نظر کارشناسان، مساحت پوشش­دهی این رنگ برای هر لیتر، بین 6 تا 10 مترمربع است. برای تهیه این محصول می توانید به دفتر مرکزی رنگ جوتن که در تهران شرکت یکتا پوشش آریانا می باشد سر بزنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا