رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن فنوماستیک انامل (پایه حلال)

شرح محصول رنگ ‌جوتن فنوماستیک انامل :

رنگ جوتن فنوماستیک انامل (پایه حلال) مات، براق، و نیمه براق می‌باشد.

رنگ جوتن فنوماستیک انامل یا به انگلیسی Fenomastic Enamel  بر پایه حلال و یکی از رنگ‌های مورداستفاده در فضای داخل ساختمان‌ها است. سرب ندارد و در مقابل زرد شدگی مقاوم می‌باشد. رنگ جوتن فنوماستیک انامل در هزار و ششصد طیف رنگی عرضه می‌شود.

کاربرد رنگ ‌جوتن فنوماستیک انامل :

از این رنگ جوتن با آستری مناسب می‌توان روی چوب، فلز و البته سطوح گچی و سیمانی فضای درون ساختمان استفاده کرد.

رنگ جوتن فنوماستیک انامل (پایه حلال)

ویژگی های رنگ‌ جوتن فنوماستیک انامل :

از ویژگی‌های این محصول می‌توان صاف و بادوام بودن، مدت‌زمان ماندگاری زیاد، امکان شستشو، پوشش مطلوب عیب‌ها و چسبندگی بسیار خوب و مقاومت در برابر زرد شدگی را نام برد.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن فنوماستیک انامل :

روش مصرف رنگ جوتن فنوماستیک انامل بدین‌صورت است که ابتدا سطح موردنظر باید از هر نوع آلودگی مانند گردوغبار، تاول رنگ، چربی و… تمیز و پاک شود اگر لازم بود نقص‌های سطح را باید توسط بتونه Stucco برطرف نمایید. پیشنهاد می‌شود که برای سطوح سیمانی و گچی پیش از استفاده از رنگ جوتن فنوماستیک انامل، از فنوماستیک پرامیر(Fenomastic Primer ) استفاده کنید. رنگ جوتن فنوماستیک انامل آماده استفاده برای رنگ‌آمیز است. در صورت نیاز ده درصد توسط تینر شماره دو جوتن رقیق کرده و با قلمو، غلتک و یا اسپری در 2 لایه اعمال شود. البته بین رنگ‌آمیزی دو لایه باید یک فاصله زمانی وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنند در دمای 23 درجه سانتی‌گراد، مدت‌زمان پانزده ساعت بین رنگ‌آمیزی دو لایه، فاصله زمانی رعایت گردد. به این نکته توجه کنید که دمای محیط و سطحی که رنگ‌آمیزی می‌گردد نباید در حین اعمال رنگ و حتی بیست و چهار ساعت پس از آن، شش درجه سانتی‌گراد کمتر شود. بعد از اتمام رنگ‌آمیزی، ابزار کار خود را توسط تینر تمیز نمایید تا در شروع مجدد، با مشکل مواجه نشوید. گفته می‌شود میزان پوشش­دهی این رنگ برای هر لیتر، بین 11 تا 14 مترمربع می‌باشد. برای تهیه این محصول به نمایندگی رنگ جوتن در تهران مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا