رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن جوتاشیلد کالر لست

شرح محصول رنگ‌ جوتن جوتاشیلد کالر لست :

قبل از به‌کارگیری محصول رنگ جوتن جوتاشیلد کالر لست ، با مشخصات، کاربرد و ویژگی‌های آن آشنا شوید. رنگ کالر لست یا Jotashield Color last جزء رنگ‌ نما و یک پوشش رنگ بر پایه آکریلیک خالص (پایه آب) می‌باشد. این رنگ در سه درجه مات، سیلک و براق برای لایه نهایی نمای خارجی ساختمان‌ها بکار می‌رود. این رنگ را بصورت خاص برای شرایط سخت آب و هوایی خاورمیانه طراحی کرده‌اند که در مقابل اشعه UV، مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. درصد جذب گرد و غبار در این رنگ جوتن کم است. علاوه براین فرمول مخصوص کالر لست مانع نفوذ دی‌اکسید کربن و کلراید به داخل سازه محافظت شده می‌شود و بدین ترتیب باعث افزایش عمر سازه خواهد شد.

کاربرد رنگ ‌جوتن جوتاشیلد کالر لست :

رنگ جوتن جوتاشیلد کالر لست دارای کاربردهای فراوانی است که از آن‌ها به چند مورد اشاره می‌شود. از کالر لست همراه با پرایمر خوب و مناسب آن، می‌توان بر نمای خارجی سیمانی، بتن ناخالص، گچی، صفحات بتنی الیاف­دار و پوشش بام از جنس آزبست در ساختمان‌ها استفاده کرد.

رنگ جوتن جوتاشیلد کالر لست

ویژگی های رنگ‌ جوتن جوتاشیلد کالر لست :

کالر لست ویژگی‌های بسیاری دارد که از آن‌ها به چند مورد اشاره می‌شود. گردوغبار را جذب نمی‌کند و تمیز کردن آن آسان است. قدرت پوشش دهی بالایی دارد. قابلیت تنفس (تراوایی) بخار آب نیز یکی از ویژگی‌های این رنگ است. در مقابل شرایط سخت آب و هوایی مقاومت بالایی دارد. در برابر اشعه فرابنفش UV مقاوم است بنابراین دچار پریدگی و یا تغییر رنگ نخواهد شد. چون این رنگ، آب پایه است بوی بدی ندارد و از هرگونه ماده مضر برای سلامتی و محیط زیست عاری است.

برای دیدن دیگر رنگ های جوتاشیلد کلیک کنید.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن جوتاشیلد کالر لست :

روش مصرف این رنگ بدین صورت است که ابتدا سطح را از  هر گونه آلودگی مانند تاول رنگ، چربی، گرد و غبار و … تمیز کنید سپس اگر لازم بود نفع نقص‌های سطح را با استفاده از بتونه اکریلیک Blockfiller جوتن انجام دهید.

برای اعمال رنگ سطوح برای مرتبه نخست و یا اعمال رنگ مجدد یک سطح با رنگ کالر لست، ابتدا از Alkali Resistant Primer و یا Penetrating Primer بصورت لایه زیرین استفاده کنید. اگر لازم بود قبل از رنگ‌آمیزی کالر لست، آن را با آب تمیز به مقدار حداکثر ده درصد رقیق کرده و آن را در دو لایه توسط یکی از ابزارهای غلتک، قلمو یا اسپری اعمال کنید. توجه بفرمایید که  دمای محیط و سطح تحت رنگ‌آمیزی در حین انجام رنگ‌آمیزی و همچنین طی 24 ساعت پس از آن نباید کمتر از 10 درجه سانتی­گراد شود. پس از این که رنگ‌آمیزی را انجام دادید ابزارتان را با آب بشورید تا در مرحله بعدی رنگ‌آمیزی دچار مشکل نگردید. گزارش داده شده که مساحت پوشش دهی تئوریک این رنگ بین 10 تا 14 مترمربع در ازای هر لیتر می‌باشد. برای تهیه این محصول به نمایندگی رنگ جوتن در تهران مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا