رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن نمای ساختمان

یک تصویر، گویاتر از ده هزار کلمه است. اگر با رنگ نمای زیبا، از ساختمان محل سکونت یا ساختمانی که برای فروش می سازید تصویر و منظره ای جذاب بسازید، نخستین گام جذب مشتری را طی کرده اید.
رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ) مورد استفاده در نمای خارجی ساختمان‌ها هست که بعلت چسبندگی بسیار خوب به سطوح بتونی و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، هوا و رطوبت یک پوشش مناسب برای رنگ‌آمیزی سطوح بتونی و نمای ساختمان به جهت زیباسازی و همچنین عایق حرارتی هست بنابراین برای سطوح ساختمانی که مدام در معرض نور، باد، باران و دیگر جریانات آب و هوایی هستند، رنگ نما، پوششی مناسب و مقاوم است.

علاوه بر مزایای فنی که در ادامه ذکر خواهند شد رنگ نما، یکنواختی سنگ نما را نداشته و ملایمت و جذابیت خاص خود را دارد بعلاوه از منظر معاملاتی نیز توصیه و مشاوره معمارها، استفاده رنگ نما هست. یکی از بهترین رنگ نماها با قیمت مناسب در شرکت آریانا در تهران عرضه می‌شود.
رنگ نما یک رنگ بر پایه اکریلیک و ضد آب است و با بهره گیری از افزودنی های سیلیکونی، ساختار مناسبی به عنوان پوشش رنگ نمای ساختمان دارد. رنگ در نما به عنوان پوشش تزئینی و لایه نهایی، جهت عایق حرارتی خارجی استفاده می‌شود. می‌توانید برای یک خرید مطمئن به شرکت آریانا که دفتر مرکزی رنگ جوتن است مراجعه نمایید.

رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن)

 

مزایای رنگ نمای جوتن

– عایق حرارتی
– قابلیت اجرای آسان و سریع
– آسان و سریع اجرا شده
– عایق رطوبت بوده
– امکان تنفس سطوح
– مقاومت در برابر عوامل خارجی
– قابلیت اجرا بر روی رنگ قدیمی نما و تشکیل جایگزینی با عمر بالا

اجرای رنگ نمای جوتن

سنگ در بسیاری از اوقات سقوط خواهد کرد و دارای قیمت بالایی نیز هست آجرها کثیف می‌شوند چرک پذیرند و شوره می‌زنند. شیشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناک است و علاوه براین اتلاف انرژی بسیاری نیز از طریق شیشه انجام می‌شود. به دلایل مذکور در بیشتر کشورهای جهان رنگ بهترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان است که به عنوان رنگ نمای جوتن معروف شده است. با این وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسین و سازندگان ساختمان در ایران در اغلب طراحی‌های خود رنگ را در نما حذف کرده بوده‌اند.

ویژگی‌های رنگ نما جوتن

معمولاً پوشش‌ها که رنگ را نیز شامل می‌شوند روی سطح‌های سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن می‌باشند اعمال می‌شوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آن‌ها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنه‌های پلیمری که برای این پوشش‌های رنگی مناسب‌اند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند.

نبود مقاومت پیوند در برابر ویژگی‌های مذکور باعث ترک، گچی شدن، یا از دست رفتن چسبندگی و بالاخره کاهش طول عمر رنگ نما می‌شود. ویژگی‌های خوب رنگ نما باعث شده این نوع پوشش خارجی، در رنج وسیع و کامل مناطق با ویژگی‌های آب و هوایی متفاوت گرم و خشک، سرد، معتدل و مرطوب مخصوصاً در شهرهای بزرگ و مناطق صنعتی که دارای انبوه جمعیت و تراکم هستند و میزان آلودگی زیادی دارند کاربرد داشته باشد. اگر بخواهیم از کاربرد رنگ نما صحبت کنیم باید گفت این پوشش، برای محافظت از سطوح چوبی، بتنی و سایر مصالح، مخصوصاً در نمای ساختمان‌ها بکار برده می‌شود که البته جنبه تزئینی نیز دارد. آستری که برای کار پیشنهاد می‌شود عبارت است از: سیلر اپوکسی، بتونه اپوکسی برپایه رزین اکریلیک آب پایه یک جزئی. برای مقاوم‌سازی فیلم رنگ، استفاده ازیک لایه سیلر توصیه شده است.

مکانیزم خشک شدن آن: درمورد میزان مصرف حدود ۲۷۰ گرم بر متر مربع برای یک لایه رنگ به ضخامت ۸۰ میکرون، خشک شدن سطحی۳۰ دقیقه و خشک شدن نسبی ۱ ساعت و رنگ‌آمیزی مجدد ۸ساعت جزء روال کار خواهد بود. همچنین جهت درزگیری و یکنواخت سازی سطح، می‌توانید از بتونه اپوکسی استفاده نمایید. با توجه به ویژگی‌های یاد شده یکی از بهترین انواع این رنگ نماها، رنگ جوتن است که می‌توانید از یکتا پوشش آریانا، نمایندگی رنگ جوتن آن را تهیه نمایید.

رنگ جوتن بعنوان رنگ نما برای رنگ آمیزی ساختمان

یکی از کارخانه‌های پیشگام توليد رنگ دریایی و رنگ ساختمانی در جهان، تولیدی رنگ جوتن دارای 40 کارخانه، 71 شرکت در سی و هفت کشور جهان است. جوتن در سال 1926 تأسیس شده و 7400 نيروي کار دارد. علاوه براين، جوتن در بیش از 80 کشور جهان توزیع کننده دارد که نمایندگی رنگ جوتن در تهران افتخار عرضه این محصولات به مشتریان عزیز را دارا هست. عاملی که این برند رنگ را به یکی از پیشتازان تأمین کننده پوشش‌های رنگی در جهان بدل کرده، کیفیت رنگ است. (عرضه بهترین خدمات از آریانا نمایندگی رنگ جوتن تهران) بنابراین می‌توان گفت «حفاظت از سازه‌های بتنی، یکی از مهارت‌های تخصصی این رنگ است». اجرای عملی دانش و آگاهی تخصصی توسط شرکت جوتن با ترکيب تکنولوژي، سرمایه‌گذاری و راه‌حل‌های بدیع، در حفاظت از سازه‌ها باعث شده تا در سراسر جهان، این موفقیت برای جوتن به ارمغان آید. در تهران نیز این رنگ توسط یکتاپوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران ارائه می‌شود.

جوتن دارای طیف رنگ وسیعی است بطوری که 1600 طيف رنگي را شامل می‌شود این رنگ برای تمام سلیقه‌ها در طرح‌های نامحدود دکوراتيو قابل اجرا بوده و جدای از ایجاد فضاي زيبا، باعث مقاوم‌سازی سطح و جلوگيري از ترک‌های سطحي نیز خواهد شد. آریانا نمایندگی رنگ جوتن، محصولی با کیفیات مذکور را به شما عرضه خواهد کرد.
رنگ‌های ساختمانی اکرلیک یا همان رنگ‌های ساختمانی پایه آب جوتن، هم برای داخل و هم خارج ساختمان مناسب‌اند. این نوع رنگ‌ها روی سطوح مختلف شامل سیمان، پنل های گچی، گچ، و سیمان (کناف)، چوب و سطوح دیگر قابل اجرا هستند. محصولات جوتن دوام و مقاومت بالایی دارند و بر همین اساس برای مراکز شلوغ مانند برج‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های تجاری، مسکونی، اداری و رستوران‌ها مناسب هستند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید این نوع رنگ می‌گردید در تهران می‌توانید از نمایندگی رنگ جوتن خرید کنید. در هنگام استفاده از رنگ‌های جوتن از هزینه‌های مضاعف زیرسازی، ترمیم و نقاشی مجدد جلوگیری می‌شود زیرا این رنگ‌ها دارای کیفیت بالایی بوده عمر طولانی دارند و از دوام فوق‌العاده‌ای نیز برخوردار می‌باشند علاوه بر این موارد در رنگ‌های جوتن از سیستم ترکیب رنگ مولتی کالر بهره گرفته شده است که سیستم مولتی کالر نیز به نوبه خود باعث کاهش هزینه‌های مذکور خواهد شد. در سازمان‌های مستقل استاندارد اروپا آزمایش‌هایی از قبیل موارد زیر بر روی رنگ‌های جوتن انجام شده و گواهینامه‌های مخصوص آزمایش‌ها برای این محصولات صادر شده است.

قیمت رنگ جوتن نما

با توجه به نوسانات قیمتی شما برای استعلام قیمت رنگ جوتن نما می توانید با مشاورین فروش اریانا در ارتباط باشید.

 

آزمایش‌های انجام شده بر روی رنگ جوتن

مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر سایش، کاهش حق دخول کلراید، استحکام باند، استحکام خمشی، مقاومت فشاری، پوشش ترک‌ها، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر نفوذ آب و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش.
می‌توانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه می‌شوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید خود رضایتمند شوید.

برگشت به بالا