رفتن به محتوای اصلی

رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن)

میخواهیم در مورد رنگ داخلی جوتن (رنگ داخلی ساختمان) مطالبی را بازگو کنیم. ایجاد محیط آرام و زیبا برای زندگی، سلامت روانی شما و خانواده را دربر خواهد داشت. بعلاوه جدای از ویژگی‌های فیزیکی و فنی رنگ و رنگ‌آمیزی، کاربرد هر رنگ برای استفاده‌های خاصی توصیه شده است بنابراین اهمیت استفاده از رنگ مناسب برای محیط داخل ساختمان جدای از منظر فنی (دوام و درزگیری و ….) از منظر سلامتی و نشاط و آرامش نیز قابل مشاهده است. نمایندگی رنگ جوتن تهران یکی از عرضه کنندگان محصولات با کیفیت رنگ جوتن می‌باشد. برند رنگ جوتن 16000 طیف رنگی دارد، یکی از معروفترین برندهای دنیا است و تاکنون موفق شده در بیش از37 کشور مختلف تولید و در بیش از 80 کشور دنیا توزیع کننده داشته باشد این برند با عملی ساختن دانش تخصصی و نوآوری‌های تولید رنگ‌های بادوام و مناسب کاربردهای مختلف، به برندی پیشگام در صنعت رنگ بدل شده است که شما پس از بررسی‌های لازم و انتخاب طیف‌های رنگی موردنیاز خود می‌توانید با مراجعه به نمایندگی رنگ جوتن تهران، محصولات موردنیاز خود را تهیه کنید.

دسته بندی رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن)

رنگ‌های ساختماني دو دسته هستند: رنگ‌های قابل شستشو و رنگ‌های غير قابل شستشو.
رنگ‌های روغني و یا اكريليك در جرگه رنگ‌های قابل شستشو قرار دارند و رنگ‌های غير قابل شستشو شامل رنگ‌های پلاستيكی می‌شوند. در مقوله نقاشی داخل ساختمان، برای سقف، از رنگ پلاستيك و براي ديوارها، درب‌ها و چهارچوب‌ها از رنگ‌های اكريليك و يا روغني استفاده می‌کنند. نمایندگی رنگ جوتن، مرکز عرضه بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی داخل ساختمان می‌باشد.
گزینه‌های ديگری نیز وجود دارند که براي پارکینگ‌ها، راه‌پله‌ها و مناطق عمومي مناسب‌اند و در داخل ساختمان کاربرد چندانی ندارند.
رنگ آستر
برای کسب نتیجه مطلوب در نقاشی داخل ساختمان به وسیله هر رنگ پوششی، آماده‌سازی دیوارها یا اشیاء برای رنگ‌آمیزی بسیار حائز اهمیت است. شاید بتوان گفت زیرسازی از رنگ‌آمیزی مهم‌تر است. یکی از این تکنیک‌ها برای زیرسازی، افزودن چند قطره رنگ به آستر است که به پوشانندگی بهتر آن کمک خواهد کرد. بعلاوه اگر تصمیم بر تغییر رنگ گرفتید نیز آستر ضروری است. از آستر در کاغذدیواری، پنل های پیش ساخته، تمام سطح‌های بدون پوشش، محل بروز لکه‌ها، تعمیر، کار بر روی رنگ موجود بر پایه رنگ روغنی و در هنگام تغییر ناگهانی رنگ نیز استفاده می‌شود.

انتخاب رنگ داخلی جوتن برای رنگ داخلی ساختمان

ناگفته نماند که نخستین گام در امر پرداختن به طراحی و نقاشی داخل خانه، انتخاب رنگی مناسب می‌باشد که رنگ جوتن یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد و در شرکت یکتاپوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن به شما مشتریان ارجمند عرضه می‌شود. رنگ‌ها خواص خود را دارند مثلاً پس از انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی ساختمان فرض کنید می‌خواهید اتاقی را با رنگ‌های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ‌آمیزی کنید. این ویژگی‌ها باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می‌شود. برای مثال وقتی جنس رنگ جوتن را بعنوان یکی از بهترین برندهای رنگ برای رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) انتخاب و از نمایندگی رنگ جوتن در تهران خریداری نمودید نخستین نکته‌ای که برای نقاشی داخل ساختمان باید هنگام انتخاب الگوی رنگی در نظر بگیرید، شخصیت خودتان می‌باشد.رنگ داخلی جوتن(رنگ داخلی ساختمان)

نکاتی راجع به نقاشی ساختمان با استفاده از رنگ داخلی جوتن (رنگ داخلی ساختمان)

موارد دیگری که در نقاشی ساختمان و دکوراسیون باید در نظر داشته باشید عبارت‌اند از: نوع فعالیتی که قرار است در آن مکان انجام شود، نوع رنگ‌های طبیعی موجود در مکان، مقدار نور لازم، اساس تاریک یا روشن بودن مکان، فضای مورد نظر اساساً باید گرم یا سرد، محیط باید برانگیزاننده و شاد یا ساکت و آرام باشد، فضای اتاق بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز واقعی خود به نظر آید، شکل اصلی، فضا باریک و طویل یا کوتاه و پهن می‌باشد، سقف بلند یا کوتاه است.

طریقه استفاده از رنگ داخلی جوتن (رنگ داخلی ساختمان)

– اگر می‌خواهید در نقاشی ساختمان، اتاقی کوچکتر بنظر برسد رنگ‌های درخشان و قوی مانند قرمز، سرخابی، نارنجی و زرد اثر دلخواه شما را خواهند داشت. چنین تمی در مکان‌های با فعالیت زیاد و جنب و جوش فراوان، حداکثر تأثیر ممکن را بر جای خواهد گذاشت. به سلیقه شما بستگی دارد اما شاید مایل باشید تمام یا بخشی از آشپزخانه را با چنین تمی بیارایید. اتاق بازی کودکان و اتاق‌های غذاخوری نیز مکان‌های مناسب برای چنین تم‌هایی هستند. برای ایجاد چنین فضاهایی می‌توانید محصولات درجه‌یک رنگ جوتن را از شرکت یکتاپوشش آریانا خریداری کنید.

– اگر می‌خواهید در نقاشی و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان یک محیط آرام، راحت و ساکت فراهم نمایید. رنگ‌های بنفش تیره، سبز، فیروزه‌ای و آبی چنین فضایی می‌سازند. اتاق خواب و اتاق مطالعه از منظر روان‌شناختی مکان‌های مناسبی برای این طرح‌ها خواهند بود. چهار رنگ فوق‌الذکر موجب آرامش، افزایش انبساط خاطر و وسعت تفکر خواهند شد. شرکت یکتاپوشش آریانا، نمایندگی رنگ جوتن افتخار دارد بهترین رنگ‌ها را برای این کار با بهترین کیفیت به مصرف‌کنندگان محترم عرضه کند. در نقش و رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) شامل سقف، دیوار و کف اتاق نکته‌ی بسیار مهمی وجود دارد که هنگام طراحی رنگ در دکوراسیون داخلی باید به مدنظر باشد. نکته این است که رنگ‌ها معمولاً در فضاهای با وسعت زیاد، غلیظ‌تر دیده می‌شوند. بنابراین توصیه می‌شود برای سقف، در مقایسه با دیگر بخش‌ها، رنگ روشن‌تری انتخاب شود. چنین تکنیکی در شب و عدم وجود نور طبیعی، باعث حفظ نور خواهد شد. رنگ‌های متداول برای سقف، شامل سفید مایل به خاکستری، سفید و زرد می‌باشند. برای ایجاد طرح‌های با کیفیت و دلپذیر روی سقف اتاق‌های منزل یا ساختمان فروش خود می‌توانید از رنگ جوتن عرضه شده در شرکت یکتاپوشش آریانا استفاده کنید. نمایندگی رنگ جوتن در تهران یا همان شرکت آریانا ضامن کیفیت کار شما خواهد بود.

– اگر در طراحی و اجرای نقش و رنگ داخلی ساختمان (رنگ داخلی جوتن) و دکوراسیون منزلتان از رنگی تیره‌تر از سایر بخش‌های اتاق برای رنگ‌آمیزی سقف آن استفاده کنید سقف، کوتاه‌تر از ارتفاع واقعی‌اش روئیت خواهد شد. شاید احساس کرده باشید انسان در اتاق‌های با سقف کوتاه‌تر احساس صمیمیت بیشتری دارد، این در حالی است که شاید در زیر سقف‌های بسیار بلند، احساس سرکوب به فرد القا شود و در درازمدت موجب بروز احساس ترس از مکان‌های تنگ و محصور در انسان ایجاد شود.
برای هر خریدی ابتدا باید عرضه کنندگان اصلی و محصولات مطمئن را شناسایی کنید. دارای هر سلیقه و شخصیتی هستید و رنگ‌آمیزی داخلی ساختمان را برای هر کاربردی که می‌خواهید می‌توانید رنگ با کیفیت، دارای ماندگاری خوب و مطلوب خود را از نمایندگی رنگ جوتن تهیه و استفاده کنید.

برگشت به بالا