رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن لیدی گلیز

شرح محصول رنگ‌ جوتن لیدی گلیز :

رنگ جوتن لیدی گلیز برای تکنیک‌های متفاوت رنگ مانند به‌کارگیری پارچه، اسفنج، حالت ابر و بادی و لعاب دادن و… بسیار مناسب است. رنگ‌های زیبای موجود در این محصول، شما را در ساختن جلوه­ای زیبا، کامل و بی‌نقص کمک می‌کنند.

کاربرد رنگ ‌جوتن لیدی گلیز :

رنگ جوتن لیدی گلیز کاربردهای فراوانی دارد که چند مورد از آن‌ها در اینجا بیان شده‌اند. این محصول دارای قابلیت استفاده بر روی انواع سطح‌های سیمان، گچ، چوب، مبلمان و … را می‌باشد.

رنگ جوتن لیدی گلیز

ویژگی ها رنگ ‌جوتن لیدی گلیز :

چند مورد از ویژگی‌های متنوع رنگ جوتن لیدی گلیز نیز بدین‌صورت هستند. رنگ جوتن لیدی گلیز تاپ کوتی با فرمول خاص است که به جهت استفاده در تمامی فضاهای داخلی، شامل و لابی ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و … با اعتبار و ارزش بالای کاربرد دارد.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن لیدی گلیز:

طریقه استفاده از این محصول بدین شکل است که ابتدا تمیزکاری سطح را به خوبی انجام باید انجام دهید تا عاری از هر نوع آلودگی مانند تاول رنگ، گردوغبار، چربی و… باشد. سپس نقص‌های سطح را با به‌کارگیری بتونه stucco تسطیح و با استفاده از PVA پرایمر آستر کنید.

در این مرحله می‌توانید رنگ‌آمیزی با رنگ جوتن لیدی گلیز را آغاز کنید. اکنون رنگ جذب شده به اسفنج دریایی طبیعی را می‌توانید با فشردن اسفنج، روی سطح مورد نظر خود ریخته و با تکنیک‌هایی که کار رنگ‌آمیز است طرح مورد نظر با استفاده از ضرباتی منظم به‌آرامی روی سطح خشک و تمیز ایجاد می‌شود. باید به این نکته توجه شود که برای دست یافتن به سطحی متراکم و یکدست، در هر مرحله باید مقادیر یکسانی از زنگ به‌وسیله اسفنج جذب شود. مطابق گزارش‌های بیان شده مساحت پوشش دهی تئوریک این محصول تقریباً 34 مترمربع در ازای هر یک لیتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا