رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن لیدی استاکو آنتیکا

شرح محصول رنگ‌ جوتن لیدی استاکو آنتیکا :

پیش از این که از این رنگ استفاده کنید با مشخصات، کاربردها و ویژگی‌های آن در ادامه این متن آشنا شوید. رنگ جوتن لیدی استاکو آنتیکا ، یک پلاستر امولسیونی بر پایه زرین اکریلیک، پوششی نیمه براق تزئینی داخلی با ویسکوزیته بالا است. این محصول شامل پیگمنت‌های متفاوت و بیشتر از 130 رنگ برای طراحی نقش‌های جالب و زیبا با ماله است.

کاربرد رنگ‌ جوتن لیدی استاکو آنتیکا :

لید استاکو آنتیکا به‌عنوان لایه نهایی، در مکان­های عمومی دارای پرستیژ بالا مثل رستوران‌ها، ویلاهای لوکس، هتل‌ها،‌ موزه‌ها،‌ گالری‌های هنری و … می‌تواند اجرا شود. همچنین می‌توانید استاکو آنتیکا را روی سطح‌های MDF، گچی، سیمانی و چوبی اجرا نمایید.

رنگ جوتن لیدی استاکو آنتیکا

ویژگی های رنگ ‌جوتن لیدی استاکو آنتیکا :

این محصول، جلوه سنگ مرمر را به نمایش می‌گذارد. با توجه به درخشندگی زیادی که دارد، رنگ‌های زنده و براقی ارائه می‌دهد. دارای قابلیت تنفس (تراوایی) بخار آب است. بعلت این که پایه آن آب است  بوی نامطبوعی ندارد و عاری از هرگونه ماده مضر برای سلامتی و محیط زیست می‌باشد.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن لیدی استاکو آنتیکا :

روش استفاده از رنگ جوتن لیدی استاکو آنتیکا بدین ترتیب است که وقتی تمیزکاری سطح مورد نظر را انجام دادید و مطمئن شدید که عاری از هر گونه آلودگی مانند چربی، گردوغبار و تاول رنگ و… بود اگر لازم بود بخاطر رفع نواقص سطح باید بتونه‌کاری را با استفاده از بتونه Stucco انجام دهید. توصیه شده است که برای اعمال رنگ بر روی سطوح برای دفعه نخست یا رنگ‌آمیزی مجدد یک سطح از P.V.A پرایمر و پس از آن دو دست فنوماستیک مات به‌عنوان لایه زیرین استفاده کنید. نکته دیگری که باید رعایت شود این است که پیش از رنگ‌آمیزی با استفاده از استاکو آنتیکا، این محصول را به دقت هم بزنید. لایه نخست استاکو آنتیکا را با ماله استنبس استیل بر روی سطح اعمال کنید. در صورتی که به صافی و یکنواختی مطلوب برای سطح دست نیافتید لایه دوم و سپس لایه سوم را رنگ‌آمیزی کرده و اجازه دهید خشک شود. سپس با سمباده نرم، سطح را سمباده بکشید. آنگاه می‌توانید پس از سمباده کشیدن، برای طراحی افکت‌ها و طرح‌های مطلوب، بر روی سطح از کاردک یا ماله استفاده کنید. شایان توجه است که به زمان رنگ‌آمیزی نیز توجه داشته باشید زیرا دمای محیط و سطحی تحت اعمال رنگ در حین اعمال رنگ و همچنین 24 ساعت پس از آن نباید کمتر از 10 درجه سانتی­گراد باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید پس از انجام رنگ‌آمیزی، ابزارهای مورد استفاده را با آب بشویید تا رنگ بر روی آن‌ها نماند و برای مرحله بعدی رنگ‌آمیزی آماده باشند.

نظر کارشناسان در رابطه با مساحت پوشش‌دهی تئوریک این محصول نیز بدین صورت است که مقدار 7/0 تا 1 کیلوگرم از این رنگ، یک مترمربع از سطح را پوشش می‌دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا