رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن فنوماستیک هایجین

شرح محصول رنگ ‌جوتن فنوماستیک هایجین :

رنگ جوتن فنوماستیک هایجین یا Fenomastic Hygiene، یک پوش‌رنگ با کیفیت عالی بر پایه اکریلیک امولسیون است. این رنگ جوتن با به‌کارگیری فرمول پیشرفته HCT، امکان پوشش و پیشگیری از ایجاد شدن ترک‌های مویی ریز تا اندازه 1 میلی‌متری بر روی سطح رنگ‌آمیزی شده را ایجاد کرده است. سطح رنگ‌آمیزی شده با رنگ جوتن فنوماستیک هایجین را می‌توانید  به دفعات بشویید. این رنگ یک پوشش بسیار خوب، ضد قارچ و ضد باکتری است و مطابق گواهینامه معتبر، این رنگ در برابر گسترش آتش مقاومت زیادی دارد.

کاربرد رنگ‌ جوتن فنوماستیک هایجین:

از کاربردهای فراوان این محصول می‌توان به این موارد اشاره کرد: رنگ جوتن فنوماستیک هایجین غالباً جهت رنگ‌آمیزی درون مکان‌های پر رفت و آمد و دارای پرستیژ بالا مثل رستوران‌ها، ویلاهای لوکس، هتل‌ها، موزه‌ها، گالری‌های هنری و … توصیه می‌شود. این محصول، قابل به‌کارگیری بر روی سطح‌های گچی، سیمانی، پنل­های گچی و … قابل‌اجرا است.

رنگ جوتن فنوماستیک هایجین

ویژگی های رنگ ‌جوتن فنوماستیک هایجین :

رنگ جوتن فنوماستیک هایجین ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که برخی از آن‌ها را بدین‌صورت می‌توان نام برد: صد درصد اکریلیک خالص، دارای قابلیت شستشوی زیاد، قابلیت تنفس یا تراوایی بخار آب، بدون بوی نامطلوب و مواد مضر برای محیط زیست، بدون جذب گردوغبار، ضد باکتری و ضد قارچ، سرعت زیاد اجرا بخاطر سرعت بالای خشک شدن، انعطاف‌پذیری ترک تا مرز 1 میلی‌متر بخاطر  الاستیسیته زیاد، دارای گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر اروپایی و مقاومت خوب در مقابل گسترش سطحی آتش.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن فنوماستیک هایجین :

طریق مصرف این محصول بدین‌صورت می‌باشد. ابتدا پس از تمیز کردن سطح مورد نظر از انواع آلودگی‌ها شامل گردوغبار، چربی،تاول رنگ و… در صورت نیاز عمل بتونه‌کاری برای تسطیح سطح مورد نظر و رفع نواقص انجام شود و سپس رنگ‌آمیزی با استفاده از رنگ جوتن فنوماستیک هایجین انجام شود. توصیه می‌شود قبل از این که یک سطح رنگ‌آمیزی شده و دارای آلودگی را توسط رنگ جوتن فنوماستیک هایجین رنگ‌آمیزی کنید از Fenomastic Emulsion به‌عنوان آستر سطح استفاده کنید.

رنگ جوتن فنوماستیک هایجین آماده استفاده برای رنگ‌آمیز است. اگر لازم بود آن را به مقدار ده درصد با آب تمیز، رقیق کرده و سطح مورد نظر را با قلمو، غلتک و یا اسپری در 2 لایه رنگ کنید. البته بین رنگ‌آمیزی دو لایه باید یک فاصله زمانی وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌کنند در دمای 23 درجه سانتی‌گراد، مدت زمان 6 ساعت بین رنگ‌آمیزی دو لایه، فاصله زمانی رعایت گردد. توجه شود که دمای محیط و سطحی که رنگ‌آمیزی می‌گردد نباید در حین اعمال رنگ و حتی 24 ساعت بعد، از 6 درجه سانتی‌گراد کمتر شود. بعد از اتمام رنگ‌آمیزی، ابزار کار خود را توسط تینر تمیز نمایید تا در شروع مجدد، با مشکل مواجه نشوید. گفته می‌شود میزان پوشش­دهی رنگ جوتن فنوماستیک هایجین برای هر لیتر، بین 7 تا 9 مترمربع است. برای تهیه این محصول به نمایندگی رنگ جوتن در تهران مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا