رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات

شرح محصول رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات:

با ترکیب های مختلف رنگ ها، می توان هویت های مختلفی را انتقال داد. نوع رنگ های مجزایی با توجه منابع جهانی شناسایی شده اند که هر کدام بیانگر طرز فکر و شیوه زندگی ماست.

رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات یک نوع رنگ امولسیونی است. رنگ امولسیونی که با کیفیت عالی باشد رنگ های مات را زیبا تر و غنی تر از حد معمول به نمایش خواهد گذاشت. با توجه به بازخورد های موجود، می توان تجربه رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات را بهترین تجربه رنگ دانست زیرا این نوع رنگ، دقیق ترین رنگ ها را ارائه می دهد؛ بدین معنی که هر آنچه شما در کارت رنگ مشاهده می کنید همان چیزی است که روی دیوار خود نیز مشاهده خواهید کرد. رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات می تواند ایده آل ترین رنگ ممکن برای کلیه فضاهای داخلی ، مخصوصاً اتاق های نشیمن و اتاق های خواب یا سایر بخش ها باشد.

ویژگی ها و مزایا رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات:

رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات یک نوع محصول داخلی به شمار می آید که فقط برای رنگ آمیزی بخش های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات باعث می شود رنگ های عمیق تر و غنی تر به نظر برسند. این نوع رنگ دارای طیف گسترده ای از رنگ های دقیق است که با کیفیت عالی یک رنگ مات قابل شستشوی را به وجود می آورد.

فهرست مطالب

نوع کابری رنگ

رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات یک سطح یکدست از رنگ مات را فراهم می کند؛ با این ویژگی که سال های سال می تواند دیوارها را غنی و زیبا نمایان سازد. رنگ منحصر به فرد فنوماستیک ریچ مات، یک بیان خاص و پیچیده را برجسته می کند. همچنین این رنگ نمای داخلی کاملی را به صورت زیبا و مات با ترکیبی از جزئیات تازه تزئین شده ، به نمایش می گذارد.
کیفیت یک سبک رنگ با کمی دقت مشخص می شود، توجه داشته باشید که در رنگ آمیزی همه چیز جایگاه و عملکرد خود را دارد.

موارد توصیه شده مصرف رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات :

این محصول یک تاپ کوت با فرمول بندی ویژه می باشد که برای همه محیط های داخلی، از جمله فضاهای مسکونی، وبلاها و هتل ها مناسب می باشد.

سطح اولیه رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات :

سطح سیمانی و یا گچی، بتن، انواع بلوک، پانل گچی و سطوح آماده کار.

مشخصات محصول رنگ جوتن فنوماستیک ریچ مات :

اندازه بسته بندی            1 لیتر، 4 لیتر، 15 لیتر

طیف رنگ                         سفید و همه رنگ های فضای داخلی که در سیستم مولتی کالر جوتن موجود است

مواد جامد                        از حجم 2% + 40 تئوریک

وزن مخصوص                 1,59 تئوریک فقط برای رنگ سفید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا

فهرست مطالب

Index