رفتن به محتوای اصلی

رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج

شرح محصول رنگ ‌جوتن جوتاشیلد هریتیج :

پیش از استفاده از این رنگ جوتن ، با مشخصات، کاربرد و ویژگی‌های آن آشنا شوید. رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج نوعی پوش‌رنگ بر پایه رزین اکریلیک خالص می‌باشد که دارای ریزدانه‌هایی است. این رنگ برای ساختن طرح‌ها و بافت‌های سنتی زیبا، بادوام و کیفیت عالی برای استفاده در محیط خارج ساختمان طراحی شده است. رنگ هریتیج را در 3 بافت آنتیک، تردیشنال، و کلاسیک عرضه می‌کنند و از هریتیج گلیز برای بخش نهایی کار و درست کردن جلوه‌های چشم‌نواز استفاده می‌نمایند.

کاربرد رنگ‌ جوتن جوتاشیلد هریتیج :

از کاربردهای زیاد رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج می‌توان این موارد را نام برد. امکان استفاده از این رنگ با پرایمر مناسب بر نمای خارجی گچی، سیمانی، بتن ناخالص و صفحات بتنی الیاف دار ساختمان‌ها.

رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج

ویژگی های رنگ ‌جوتن جوتاشیلد هریتیج :

رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج ویژگی‌های زیادی دارد که از آن‌ها به این موارد اشاره می‌شود: به دلیل به وجود اکریلیک خالص در ساختار این رنگ، هریتیج دارای قابلیت آب‌گریزی است. قابلیت تنفس (تراوایی) بخار آب را داراست. بعلت این که پس از اجرا این رنگ، لایه ضخیمی ایجاد می‌شود قابلیت پوشاندن ایرادهای روی سطح را هم ایجاد می‌نماید. در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی مقاوم است. در برابر اشعه UV مقاوم است. دچار رنگ‌پریدگی و تغییر رنگ نمی‌شود. در برابر دی اکسیدکربن و کلراید مقاومت دارد. بوی بدی ندارد و عاری از هرگونه ماده مضر برای سلامتی و محیط زیست است. از ایجاد شدن و رشد ترک پیشگیری می‌نماید زیرا به دلیل الاستیسیته بالا بخصوص در محصول آنتیک، پوشش حاصل از این رنگ، مانند پل بر روی ترک‌های سطحی عمل می‌کند.

برای دیدن سری رنگ جوتاشیلد کلیک کنید.

طریقه مصرف رنگ ‌جوتن جوتاشیلد هریتیج :

طریقه مصرف این رنگ بدین صورت می‌باشد. ابتدا سطح را از  هر گونه آلودگی مانند تاول رنگ، چربی، گرد و غبار و … تمیز کنید. سپس در صورتی که لازم بود نقص‌های موجود روی سطح را با استفاده از بتونه اکریلیک Blockfiller جوتن تسطیح کنید. اگر سطحی برای مرتبه اول توسط رنگ هریتیج رنگ‌آمیزی می‌شود توصیه کرده‌اند که ابتدا از Penetrating Primer به‌عنوان لایه زیرین استفاده کنید.

اگر لازم بود رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج را نهایتاً ده درصد توسط آب تمیز رقیق نموده و با ماله آن را روی سطح اجرا کنید. همچنان که سطح هریتیج هنوز خیس است طرح موردنظر خود را با ابزار مناسب بروی آن درست کنید. پس از بیست و چهار ساعت بعد از اعمال هریتیج، در صورتی که لازم بود، یکدست Top coat silk و سپس Heritage Glaze را برای ایجاد جلوه نهایی زیبا اعمال کنید. بین رنگ‌آمیزی لایه‌ها باید یک فاصله زمانی وجود داشته باشد. پیشنهاد می‌شود مدت‌زمان پنج ساعت بین رنگ‌آمیزی لایه‌ها، فاصله زمانی ایجاد شود. بعد از اتمام رنگ‌آمیزی، ابزار کار خود را با آب تمیز کنید تا در شروع مجدد، با مشکل مواجه نشوید. گفته می‌شود مساحت پوشش­دهی این رنگ، نسبت به ضخامت هریتیج بر روی دیوار بین 5/0 تا 4 مترمربع برای هر لیتر می‌باشد. برای خرید رنگ جوتن به یکتا پوشش آریانا مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا
Index